• ОФІС В УКРАЇНІ0 800 50 37 60
    +380 44 205 00 00

Базові тренінги

25 березня, 2016

Welcome-тренінг
Тренінг для операторів-новачків, які успішно пройшли співбесіду та готові приступити до навчання. Даний тренінг спрямований на більш докладне ознайомлення операторів-новачків з їх новою спеціальністю та позначення цілей посади оператора. Завданнями тренінгу є:

 

  •     Ознайомити із загальними вимогами та правилами поведінки на робочому місці
  •     Ознайомити із структурою операторського центру


Тренінг «Ефективні телефонні комунікації»
Тренінг для операторів-новачків проводиться через 3 дня до здачі ними іспиту з предметної області. Тренінг спрямований на розвиток комунікативних навичок, на формування різних технік, на згуртування колективу.

У тренінгу використовуються реальні телефонні розмови, які учасники прослуховують та аналізують. Тренінг допомагає адаптуватися в новому колективі, на новому робочому місці.

Тренінг «Робота з негативом»
Проводиться після закінчення 2-х тижнів після першого тренінгу. За допомогою вправ учасники тренінгу відпрацьовують необхідні навички роботи з негативом. Вправи використовуються як групові, так і індивідуальні. В ході тренінгу обговорюються проблемні ситуації (існуючі або можливі) та здійснюється пошук реальних шляхів їх вирішення. За допомогою практичних завдань учасники тренінгу вивчають базові техніки відпрацювання негативу.

Завданням даного тренінгу є відпрацювання необхідних навичок роботи з негативно / агресивно налаштованими клієнтами:

  • вирішення конфліктних ситуацій
  • зняття негативних емоцій клієнта
  • перемикання власних негативних емоцій


Тренінг «Ефективна модель телефонного обслуговування»

Тренінг проводиться для співробітників виділених проектів. Мета програми - освоєння стандартів якісного обслуговування, формування доброзичливого поведінки та підвищення ефективності співробітників, що працюють з клієнтами. Очікувані результати - співробітники усвідомлюють важливість клієнта для суспільства, визначають основні очікування клієнтів від обслуговування, знайомляться зі стандартами якісного обслуговування в суспільстві, вчаться конструктивній поведінці в складних ситуаціях з клієнтами.

Тренінг «Ефективні телефонні продажу»

Мета: Навчити учасників тренінгу управляти телефонними переговорами та досягати поставлених цілей за допомогою прийомів успішного продажу по телефону.

Завдання тренінгу:

  •     Розвинути ефективність комунікацій в сфері продажів;
  •     Розвинути навички ефективної презентації продукції (послуг), заснованої на потребах клієнта;
  •     Розвинути навички грамотної та ефективної роботи з питаннями;
  •     Навчити максимально ефективно використовувати конкурентні переваги своєї пропозиції;
  •     Навчити виявляти потреби клієнта, що ховаються за запереченнями;
  •     Набути навичок ефективної роботи з запереченнями в різних ситуаціях.

Методи тренінгу: індивідуальні та групові завдання, рольова гра, групові дискусії, фасилітації, модерація, мозковий штурм.

Формат проведення: лекції - 30%, вправи та практичні завдання - 70%. В рамках програми приділяється велика увага розвитку практичних навичок. Проект-орієнтований тренінг готується спільно з супервайзерами проектів та проводиться з урахуванням всіх «тонкощів» даного проекту.

Замовити дзвінок