• ОФІС В УКРАЇНІ0 800 50 37 60
    +380 44 205 00 00

BEEPER ОТРИМАВ срібну медаль НА TOP RANKING PERFORMERS CONFERENCE У ЛОНДОНІ

22 липня, 2015
8 - 11 червня 2015 в Лондоні відбулася щорічна міжнародна практична конференція «Top Ranking Performers Conference» в регіоні ЕМЕА.

Це наймасштабніша подія 2015 в індустрії контактних центрів, в якому взяли участь професіонали внутрішніх та аутсорсингових контактних центрів країн Європи, Близького Сходу та Африки.

«Top Ranking Performers» входить до числа престижних в галузі всесвітніх конкурсів, який проводить провідна організація ContactCenterWorld.com. Щороку, протягом 10 років, представники понад 1000 кращих контактних центрів беруть участь у даному заході, щоб поділитися своїм передовим досвідом та обговорити нові ідеї для розвитку галузі.

Лауреати премії отримують офіційний рейтинг, який показує їх стан в рейтингах за версією ContactCenterWorld. Це об'єктивна оцінка професійного рівня досягнень та розвитку компанії.

BEEPER отримав срібну медаль у номінації "BEST INCENTIVE SCHEME" в регіоні ЕМЕА. Олена Левченко, директор, презентувала унікальну систему мотивації співробітників, діючу в компанії. Представлений підхід, викликав великий інтерес та жвавий діалог з фахівцями інших контактних центрів.

Система дозволяє каскадувати операційні та фінансові цілі компанії на всі рівні співробітників. Для мотивації до досягнення цільових показників, зокрема, для операторів, об'єднуючи монетарні та немонетарні стимули. По низці проектів використання методів гейміфікації дозволило за короткий період поліпшити показники та згуртувати команду.

Універсальність системи підтвердило її впровадження в BEEPER в різних сферах вихідного телемаркетингу: телеком-послуги, банківські та фінансові продукти, товари народного споживання, SЕО-просування, забезпечуючи високу якість обслуговування та досягнення цілей проектів.

Визнання методики BEEPER на міжнародному рівні доводить компетенції та високу ефективність бізнес-процесів компанії. Будучи лідером ринку BEEPER прагне до розробки та впровадження нових технологій для забезпечення високої якості послуг, в тому числі реалізації нових підходів у роботі зі співробітниками контактних центрів для підвищення їх професіоналізму.

У BEEPER знають, цінують та завжди підкреслюють значущість шанобливого ставлення до людей, яке є основною для успішного діалогу.

Замовити дзвінок