• ОФІС В УКРАЇНІ0 800 50 37 60
    +380 44 205 00 00

BEEPER ПРОВІВ ВІДБІРКОВИЙ ТУР ДЛЯ УЧАСТІ У КОНКУРСІ "КРИШТАЛЕВА ГАРНІТУРА - 2013"

22 листопада, 2013

19 і 20 листопада в стінах керуючої компанії BEEPER пройшов підсумковий відбірковий тур кандидатів для участі у конкурсі «Кришталева гарнітура - 2013» у номінації «Оператор року». 12 фіналістів - переможці проміжних етапів. Нагадаємо, що «кращі з кращих» представники ДДО з 46 претендентів за підсумками оцінки відправлених на адресу журі есе.

У першому випробуванні - презентації себе, своїх особистих якостей і досягнень - учасники конкурсу представили свої «домашні завдання». Об'єднуюча тема - «Сила простих слів» - не встановлювала жорстких жанрових та стилістичних рамок презентації. Кожен учасник продемонстрував своє індивідуальне бачення цієї теми, проявивши творчі та ораторські здібності, навички роботи з аудиторією. Після привітання і побажань удачі від директора з персоналу Яни Лентач відбулася імпровізоване жеребкування і була визначена почерговність виступів конкурсантів.

Треба сказати, що всі претенденти дуже серйозно підготувалися до виступу перед аудиторією, причому тактика в учасників була різна: Олександр Скляров зробив акцент на візуальному ряді, Ірина Ребренюк - на музичному і візуальному оформленні в стилі «лаунж». Неординарну форму подачі запропонувала Наталія Александрова, спочатку здивувавши комісію розкішним слайд -шоу, а потім емоційно прокоментувавши його. Всі присутні залишилися в захваті від презентації Євгенія Єршова з Череповця, який у результаті зірвав овації. Забігаючи наперед, скажемо, що за результатами неформального голосування самих учасників конкурсу презентація Євгенія більшістю голосів перемогла в номінації «глядацьких симпатій». Олександр Тихонов зробив свій виступ повністю імпровізованим, тим самим показав винахідливість і вміння виходити із нестандартної складної ситуації.

Далі журі розділилося для проведення наступного етапу конкурсного відбору, а саме: ассессмент-центру та прослуховування записів типових (відібраних конкурсантами як найбільш вдалих) телефонних діалогів з абонентами.

Ассессмент-центр проходив під керівництвом Юлії Ізборг, керівника відділу навчання та розвитку персоналу. Учасникам пропонувалося «приміряти на себе» роль начальника одного з відділів або служб компанії і в групі, спільно зуміти розподілити умовний бюджет таким чином, щоб максимально повністю врахувати інтереси свого « підрозділу». А так як в «змаганні народжується істина», дискусії були дуже палкими. Хлопці, освоївшись з ролями, проявили свої лідерські якості, навички переконання і відстоювання власних позицій у переговорах.

У другому раунді випробувань комісія прослуховувала і обговорювала з претендентами записи їхніх телефонних діалогів з абонентами. Оператор - це, перш за все, комунікативні навички, голос, вміння ним користуватися. Впевненість, чіткість, хороша дикція, лаконічність відповідей оцінювалися за п'ятибальною шкалою. «Підступні» члени журі намагалися ставити дуже різнопланові питання, намагаючись дізнатися про людину якнайбільше, з'ясувати його професійні та особистісні якості, мотивацію роботи в компанії, амбіції, прагнення розвиватися і рухатися по кар'єрних сходах. Для комісії було важливо дізнатися і зрозуміти людину, розкрити його внутрішню схильність до роботи, особливості характеру і темпераменту, вміння впоратися з хвилюванням у стресовій ситуації. У когось це вийшло краще, у когось гірше, але журі залишилося задоволеним результатами випробування.

«Муки» першого дня випробувань для конкурсантів закінчилися цілком приємно - вечерею в готелі. Учасники конкурсу змогли в неформальній обстановці обговорити з представниками Керуючої компанії сам конкурс, свою роботу, поділитися враженнями про місто, вільно поспілкуватися у дружній компанії.

20 листопада змагання були вже позаду, і на порядку денному залишався останній етап конкурсу - підбиття підсумків. Вранці учасники в повному складі зібралися в стінах Керуючої компанії. Загальний настрій був явно піднесеним; учасники здружилися - а це найважливіше досягнення проведеного заходу.

Але конкурс - є конкурс, а значить повинні бути переможці. За підсумками підрахунку набраних балів право представляти компанію BEEPER на головному етапі конкурсу професійної майстерності «Оператор Року» отримали Іван Сівізьянов та Ірина Ребренюк.

Для учасників починається найвідповідальніший і непростий період - підготовка до відповідального московським етапу конкурсу. Це нова сторінка їхнього життя, нові можливості професійного та особистісного зростання, нові горизонти розвитку. Їм належить викластися на 200 % і довести, що кращі оператори працюють тільки в контактних центрах BEEPER!


Замовити дзвінок