• ОФІС В УКРАЇНІ0 800 50 37 60
    +380 44 205 00 00

Телефонні продажі

 

 
Залучення нових клієнтів — «холодний обдзвін»

Аутсорсинг телефонних продажів
 

Продажі додаткових послуг діючим клієнтам


 

Телефонний маркетинг - один з напрямків діяльності аутсорсингового контактного центру BEEPER. Продаж товарів та послуг через прямий контакт з потенційним клієнтом по телефону - один з найефективніших інструментів активних продажів використовуваний вже десятки років. Завдяки своїй ефективності телефонні продажі користуються широким попитом у зарубіжних та вітчизняних компаній. За довгий час було вироблено безліч технік та правил ведення телефонної розмови, які вивели пошук та залучення нових клієнтів на новий якісний рівень.

 

 
Оператори call-центру BEEPER в повній мірі володіють інформацією про товари, послуги, добре розбираються в предметній області проекту та з готовністю дають розгорнуті відповіді на запитання абонентів. Всі співробітники проходять необхідне навчання та подальше тестування, завдяки чому здатні підвести клієнта до необхідного результату: продаж і / або просування послуги, отримання цільової інформації.
 

Співробітники BEEPER володіють чіткою дикцією, умінням викликати прихильність до себе клієнта. Вони стресостійкі, та здатні зберігати доброзичливість в конфліктних ситуація.

Активні продажі по телефону - один із напрямів роботи контактного центру. Дана технологія включає в себе кілька основних етапів: "холодний дзвінок" для первинної напрацювання, що цікавить та бази потенційних клієнтів для проведення подальшого переговорного процесу, підписання договору, здійснення покупки.

Як показує практика віддати свій відділ продажів на аутсорсинг вигідніше, ніж утримувати його самим. Замовивши послугу аутсорсингу активних телефонних продажів, наші замовники отримують штат висококваліфікованих фахівців телемаркетингу з оплатою за фактом здійснення продажу.

Аутсорсинг телефонних продажів працює за наступною схемою:

  • вивчається продукт, який замовник пропонує потенційним покупцям
  • розробляється стратегія продажів та загальний план робіт: вивчення ринку та споживачів, складання скриптів продажів, складаються робочі графіки, виконується навчання персоналу, виконується тестовий запуск проекту
  • виконуються дзвінки клієнтів, ведеться активний пошук нових клієнтів та формування у них інтересу до товару чи послуги, далі інформація про зацікавлених клієнтів передається Замовнику у вигляді клієнтської бази або оператор відразу формує заявку та передає її Замовнику
  • надається повна регулярна звітність про виконану роботу
  • виконується безперервна робота над підвищенням ефективності ведення продажів

У BEEPER працюють фахівці, що володіють необхідними знаннями та досвідом роботи в сфері телефонних продажів. Технічне оснащення центру, дозволяє працювати у високому темпі та забезпечувати, тим самим, ефективний аутсорсинг активних продажів та стабільно зростаючий потік нових клієнтів.

У розпорядженні BEEPER є досить багато ефективних, перевірених на практиці сценаріїв телефонних розмов, систем навчання, які дозволяють вивести активні телефонні продажу на якісно новий рівень. Фахівці call-центру BEEPER готові допомогти в здійсненні наступних завдань

  • нарощування обсягів продажу
  • системний потік клієнтів при мінімальних вкладеннях
  • додатковий відділ продажів, організація та створення якого не вимагає додаткового часу та зусиль

Робота з базами даних замовників

Ефективність роботи будь-якої компанії безпосередньо залежить від якості клієнтського сервісу та системи роботи з базами клієнтів. Фахівці call-центру BEEPER якісно виконують роботи з проведення маркетингових досліджень по базах Замовника з метою систематизації, поновлення та аналізу інформації, виявлення рівня лояльності клієнтів до продуктів та / або послуг Замовника.

Завдяки такій роботі замовник отримує об'єктивну, детальну та точну інформацію про потреби своїх потенційних покупців, прогноз споживчого попиту. В ході досліджень відбувається оновлення бази даних:

  • Контактна інформація клієнтів
  • Споживчий попит
  • Задоволеність продукцією та послугами компанії

Таким чином, Замовник оптимізує витрати та підвищує ефективність оповіщення клієнтів та коригує маркетингові заходи згідно з новими виявленими споживчим параметрами попиту

Попутно фахівці call-центру BEEPER інформують цільову аудиторію про можливі акції, що з'явилися нові послуги або товари, поєднуючи маркетингові дослідження з телефонними продажами, так званими допродаж.
 
Постійно оновлювана база даних - потужний інструмент роботи з клієнтами, що підвищує рівень продажів, що сприяє підтримці прямого зв'язку з потенційним клієнтом.
 
 
 

 


Замовити дзвінок