• ОФІС В УКРАЇНІ0 800 50 37 60
    +380 44 205 00 00

Директ маркетинг

Директ-маркетинг - це комплекс інструментів для встановлення та розвитку відносин з потенційними клієнтами, який застосовується для збільшення клієнтської бази та просування бізнесу в цільової аудиторії. Мета директ-маркетингу формування та розвиток зацікавленості у потенційного клієнта до послуг компанії. Основними інструментами директ-маркетингу є пряма розсилка та телефонний обдзвін (інструменти телемаркетингу).
 

Важлива складова директ-маркетингу це маркетингові методики оцінки аудиторії (груп споживачів) та розробка рішень на основі маркетингових аналітичних даних. При цьому в комплексі робіт може бути послуга формування бази клієнтів за параметрами замовника та його продукту. У цьому випадку на додаток до базових роботам буде виконаний комплекс робіт з визначення та формування бази клієнтів з використанням інструментів телемаркетингу.

При цьому директ-маркетинг не є рекламою в класичному розумінні цього слова. На відміну від звичних рекламних кампаній директ-маркетинг діє точково на вузьку групу споживачів. Ще однією найважливішим завданням цього інструменту є попереднє дослідження ринку, формування груп потенційних клієнтів (баз даних), їх якісна та кількісна оцінка.

для чого потрібен ДИРЕКТ-МАРКЕТИНГ?

Використання такого підходу як вплив на вузьку групу потенційних клієнтів, має масу ключових переваг.

Грамотно проведений колл центром директ-маркетинг дозволяє:
 
  • Мінімізувати фінансові витрати, тому що із загальної маси виділяється вузька група споживачів та ресурси спрямовуються тільки на них. Можна використовувати одночасно кілька інструментів, після чого порівняти їх ефективність та далі застосовувати найбільш результативний.
  • Оптимізувати методику залучення клієнтів та таким чином підвищити ефективність продажів. Можливість комбінувати кілька інструментів дозволяє оптимізувати витрати на маркетингові активності та підвищити їх ефективність, так як директ-маркетинг вже включає в себе маркетингові інструменти. Фахівці директ-маркетингу використовують тільки перевірені та ефективні технології, які здатні привернути увагу потрібної цільової групи споживачів. При цьому якісно відбудована система збору аналітичної інформації, а компетенції фахівців BEEPER дозволяють робити експертні висновки для визначення найбільш ефективних методик.
  • Розробка ефективної стратегії розвитку компанії в найбільш затребуваних сегментах ринку, які виявляються при грамотному використанні інструментів директ-маркетингу

В результаті виконання робіт директ-маркетингу формується база потенційних клієнтів, сегментування їх за ступенем зацікавленості та за цільовими споживчими групами.

у чому вигода?

Економія коштів, за рахунок застосування стратегії точкового впливу на вузьку групу цільової аудиторії, що значно ефективніше, ніж рекламні компанії з широким охопленням аудиторії. Тільки при ставці на вузьку цільову аудиторію можна більш якісно проконтролювати всі етапи результатів взаємодії та оцінити ефективність проекту, наприклад, що пропозиція буде уважно розглянуто, і при цьому буде отримана зворотний зв'язок.

Розширення клієнтської бази за рахунок клієнтів конкурентів. Директ-маркетинг дозволяє звернутися безпосередньо до клієнтів та запропонувати більш вигідні умови. Для цього проводяться роботи з формування бази клієнтів конкурентів, наприклад за допомогою аналітичних маркетингових програм (конкурентної розвідки) та аналізу продуктів конкурентів.

Розширення клієнтської бази за рахунок клієнтів конкурентів. Директ-маркетинг дозволяє звернутися безпосередньо до клієнтів та запропонувати більш вигідні умови. Для цього проводяться роботи з формування бази клієнтів конкурентів, наприклад за допомогою аналітичних маркетингових програм (конкурентної розвідки) та аналізу продуктів конкурентів.

засоби реалізації

У BEEPER використовують тільки результативні методики включають набір реально діючих інструментів. BEEPER спеціалізуються на технологічні інструменти директ-маркетингу для встановлення дистанційної контакту з клієнтами замовника:

  • Маркетингові дослідження: формування (аналіз) баз та груп потенційних клієнтів, аналіз ранку та прогнозування результатів, розробка стратегії просування компанії залучення нових клієнтів, та інше за погодженням із замовником
  • Телемаркетинг: телефонний обдзвін потенційних клієнтів, телефонні продажі, холодний обзвон потенційних клієнтів для формування баз та інше за погодженням із замовником
  • Телефонні опитування та маркетингові дослідження: виявлення споживчого попиту та досвіду, телефонні опитування для відстеження зацікавленості пропозицією, збір різної інформації безпосередньо від клієнтів (дослідження, рейтинги, аналітика)

ДИРЕКТ-МАРКЕТИНГ від компанії BEEPER

Фахівці BEEPER, грунтуючись на своєму досвіді, сформують якісне рішення та підберуть тільки ефективні методики. При цьому в комплексі буде виконаний маркетинговий аналіз проекту, що дозволить якісно спрогнозувати та оцінити реальний ефект та скоригувати первинні вимоги засновані на прогнозі замовника.

Найважливіше - це об'єктивність оцінки та методів досягнення результатів, що досягається тільки дослідному шляхом, фахівці BEEPER компетентні та досвідчені, вони успішно реалізували безліч проектів директ-маркетингу для різних сфер бізнесу за рахунок чого зможуть запропонувати та реалізувати рішення, які забезпечать досягнення кращої результативності для бізнесу замовника.

 
 

 

 


Замовити дзвінок