• ОФІС В УКРАЇНІ0 800 50 37 60
    +380 44 205 00 00

Холодні дзвінки

Одним з основних етапів, який включає в себе телемаркетинг, є холодні дзвінки по телефону. Це спосіб, при якому оператор, спілкуючись з новим потенційним покупцем, пропонує послуги або продукти компанії замовника, з'ясовує актуальність даної пропозиції, налагоджує нові ділові контакти.
 

Аутсорсинг холодного обдзвону клієнтів ефективний тоді, коли є необхідність в масовому обдзвоні потенційних клієнтів, адже найчастіше обдзвін виконується по холодній базі клієнтів не готових до негайної дії. Тому важливо на самому початку правильно визначити цілі та завдання холодних дзвінків, за якими можна буде оцінити ефективність ТА спрогнозувати результат.

Телемаркетинг (холодні дзвінки): основні завдання

  • продажі на холодних дзвінках - одна з найбільш затребуваних аутсорсингових послуг, при цьому ефективність продажів на холодних дзвінках досягається тільки при комплексному підході, що включають як підготовчу роботу з аналізу ринку та продукту для формування актуального пропозиції, так і роботу з оперативного відстеження проміжних результатів для внесення коригувань сприяють досягненню поставлених цілей;
  • виявлення споживчих груп - вибір із загальної клієнтської бази тих клієнтів, яким даний продукт дійсно необхідний або може бути цікавий в перспективі;
  • виявлення споживчого попиту - чинників, які сприяють підвищенню продажів або формуванню нових продуктів більш чітко відповідає потребам клієнтів, формується на базі статистики від зацікавлених клієнтів про необхідні їм споживчі властивості продукту та інших його параметрах;
  • виявлення ЛПР (b2b сегмент) - особи приймаючої рішення для ведення з ним переговорного процесу та робіт з висновку угоди;
  • підвищення впізнаваності бренда - перший прямий контакт по телефону з потенційним клієнтом для формування правильного образу компанії та структури її продуктів, принципів позиціонування та вигоди від співпраці.

Ефективність холодного обдзвону клієнтів компанії в першу чергу залежить від досвіду операторів та правильного складання скриптів телефонної розмови. Фахівці BEEPER мають величезний досвід у різних сферах та на проектах різного рівня складності, що дозволяє розробляти, впроваджувати та контролювати ефективність скриптів на проектах. Контроль ефективності скриптів має ключове значення, коли в процесі роботи проекту виявляються параметри не враховані раніше або з'являються нові відомості, які можуть підвищити ефективність проекту, тому повинна бути можливість оперативно в процесі роботи проекту міняти скрипт та вибудовувати під нього роботу операторів. Власні методики BEEPER отримали визнання на міжнародному рівні, дозволяють зробити холодний обдзвін клієнтів максимально ефективним, за рахунок відбудованих за даною методикою процесів організації роботи операторів та дозволяє досягати поставлених цілей. А технологічна платформа забезпечує безперебійність роботи на будь-яких рівнях навантаження.

Запускаючи проект на холодний обдзвін клієнтів (телефонний маркетинг), ми завжди впевнені в його ефективності, адже висока кваліфікація, професіоналізм та досвід наших співробітників це найкраща гарантія досягнення хороших продажів!. Будемо раді співпраці!

 

ОСОБЛИВОСТІ ХОЛОДНИХ ДЗВІНКІВ

Власне «холодний дзвінок» - це телефонний дзвінок потенційному клієнтові, при якому оператор пропонуючи продукцію або послуги компанії (аутсорсинг продажів). При цьому визначається актуальність такої пропозиції та виявляється загальна затребуваність у цільової аудиторії. Така технологія обдзвону є одним з етапів телемаркетингу.

Пошук та залучення клієнтів за допомогою холодних дзвінків по телефону не відносяться до високоефективним інструментам негайних продажів. Справа в тому, що єдиний телефонний дзвінок рідко призводить до продажу. Тому сценарій холодних дзвінків (так само як і цілі та завдання обдзвону) необхідно визначити заздалегідь. Тільки при грамотній розстановці пріоритетів цей метод принесе свої результати та може підвищувати продажі.

Основними завданнями холодних дзвінків є:

  • Вибір для обдзвону по телефону із загальної бази саме тих клієнтів, яким дійсно цікавий пропонований продукт (або може бути цікавий у перспективі). З такими клієнтами можна починати переговори про оформленні замовлення.
  • Відсів клієнтів, для яких пропоновані продукти в принципі не підходять і не цікавий.
  • Отримання об'єктивних даних про споживчому попиті, аналіз та корегування цільового пропозиції для більш ефективної роботи по залученню нових потенційних клієнтів, та як наслідок підвищення рівня продажів. Саме від виконання цього пункту найбільше залежить підсумкова результативність всього проекту по холодному обдзвону, оскільки дозволяє глибше зрозуміти й підлаштуватися під ринок.

Варто зауважити, щоб домогтися реалізації поставлених цілей телефонного маркетингу необхідні значний досвід ведення та високі компетенції в клієнтському сервісі. Саме тому холодними дзвінками по телефону повинні займатися досвідчені оператори, які пройшли спеціалізоване навчання та атестовані для роботи на продажах, які здатні вибудувати грамотну схему переговорів та зацікавити потенційного клієнта і при цьому зберегти репутацію компанії. Досвід показує, профільні компанії ефективніше вирішують завдання холодного обдзвону, тому передача на аутсорсинг спеціалізованому колл-центру - це найкраще рішення. У цьому випадку аутсорсинг холодних продажів гарантовано принесе результат, а витрати будуть передбачуваними.

 


Замовити дзвінок