BEEPERтз пропонує організацію служб технічної підтримки та комплексної клієнтської підтримки.
ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА
Кваліфікована консультація клієнтів замовника з питань налаштування, експлуатації та використання різного обладнання. Виконання заявок від клієнтів Партнера будь-якого рівня складності, управління послугами особового рахунку. Залежно від складності обладнання та послуг, можлива організація багаторівневої підтримки, інтергованої с внутрішніми підрозділами Партнера, якщо відсутня можливість дистанційного рішення для передачі випадку до off-line підтримки.
КОМПЛЕКСНА ПІДТРИМКА
« ЄДИНЕ ВІКНО» для клієнтів Партнера, в якому приймається та обробляється звернення клієнта будь-якої складності. Вирішення будь-якого питання з першого звернення. Поєднання інформаційної та технічної підтримки клієнтів Партнера. Комплексна підтримка BEEPERтм працює в Мультиканальному форматі, тобто забезпечує обробку звернень в будь-якому зручному для клієнта форматі комунікацій: VOICE, SMS, E-MAIL, WEB тощо.
Фахівці контактних центрів BEEPERтм виконують функції операторів технічної та комплексної підтримки телекомунікаційних компаній.
МИ ГОТОВІ ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПІДТРИМКУ КЛІЄНТАМ БУДЬ-ЯКОЇ ГАЛУЗІ В РЕЖИМІ 24X7X365,
У БУДЬ-ЯКОМУ ФОРМАТІ КОМУНІКАЦІЙ.