• ОФІС В УКРАЇНІ0 800 50 37 60
    +380 44 205 00 00

Організація call центр

Організація Call-center - це складно? Це можна зробити двома способами:
 

Важливо врахувати, що для організації ефективної роботи call центру, необхідно зробити його у відповідності з усіма сучасними стандартами та вимогами з інформаційного обслуговування бізнесу компанії. Часом для цього необхідно створювати структурні підрозділи, кожне з яких відповідає за вузьку спеціалізацію в своїй сфері: наприклад, підбір та навчання персоналу, проектна діяльність, корпоративна культура, обслуговування обладнання та інформаційних систем, загальне управління тощо.

Особливе значення при організації колл-центру має робота з персоналом, так як персонал контактного центру - це ключова ланка між компанією та клієнтами. У BEEPER діє власне підрозділ, що забезпечує:

  • Підбір персоналу
  • Організацію навчання та підвищення кваліфікації співробітників call center
  • Контроль якості роботи
  • Розробка методик робочих процесів
  • Реалізацію програм лояльності співробітників та впровадження корпоративної культури
  • Реалізацію програм мотивації

Друге важливе питання - це програмно-апаратний комплекс контактного центру та загальні технологічні рішення, що забезпечує взаємодію з клієнтами. ІТ-департамент контактного-центру BEEPER укомплектований висококласними фахівцями в багатьох галузях сфери інформаційних технологій, що забезпечує безперебійну роботу всіх інформаційних систем при будь-яких навантаженнях. Спеціалізовані програми забезпечують зручну та швидку роботу наших фахівців.

Для створення Call-центру буде потрібно:

  1. Вирішити, для якої мети вам необхідний створити контактний-центр. Яких результатів ви хочете досягти.
  2. Вирішити, хто буде організовувати контактний-центр: ви самі, або довірите організацію професіоналам.
  3. Вибір географічного розташування колл-центру. Вибір необхідно зробити з урахуванням наявності трудових ресурсів, особливості мови, часових поясів тощо.
  4. Приміщення з організованими каналами зв'язку.
  5. Програмне забезпечення (програми колл-центр), що дозволяє приймати та здійснювати виклики, здійснювати маршрутизацію викликів, збирати необхідну статистику, здійснювати контроль тощо.
  6. Обладнані робочі місця.
  7. Висококваліфікований персонал (бек-офіс) здатний організувати, навчити, контролювати, мотивувати операторів.
  8. Та безпосередньо оператори. Це основна щомісячна видаткова частина Вашого бюджету. Це найсильніше і в той же час слабка ланка контактного центру. Ллойд Фінч, автор книги «Успіх Call-центр» називає операторів «голосом компанії». Наскільки професійно та клієнтоорієнтировано оператори оброблять виклики, залежить рівень лояльності клієнта до Вашої компанії.

Після відкриття колл- центру необхідно:

  1. Визначитися з ключовими показниками ефективності, методом їх контролю та шляхами досягнення цільових значень.
  2. Необхідне створення технічної підтримки контактного центру (колл-центр).
  3. Проводити регулярні заходи щодо підвищення якості обслуговування.
  4. Та провести інші заходи, спрямовані на підтримку контактного-центру в тонусі (командоутворюючі заходи, донавчання тощо)

В результаті, у процесі створення контактного-центру постає ще більше питань, таких як: яку вибрати платформу для Call -центру, скільки робочих місць необхідно, як організувати якісне обслуговування з першого дзвінка, та які коригувальні заходи необхідно здійснити для забезпечення високого сервісу.

Найчастіше вкрай складно отримати зворотний зв'язок від клієнта з приводу обслуговування, та якщо він залишився не задоволений, то просто-напросто більше не звернутися повторно. Тому для організації якісного обслуговування з першого виклику рекомендуємо звернутися до професіоналів в організації контактних-центрів або скористатися аутсорсингом послуг колл-центру.

Аутсорсинговий Call-center допоможе Вам:

  • заощадити Ваші гроші;
  • заощадити Ваш час;
  • вийти на необхідний рівень обслуговування з першого дзвінка;
  • зосередитися на основному бізнесі.
 
 

У будь-якому випадку перед вибором того чи іншого рішення необхідно проконсультуватися з фахівцями у сфері контактних-центрів. BEEPER надає послуги з аудиту, організації та управління контактними центрами та готовий запропонувати свій досвід для розвитку бізнесу своїх партнерів.

Сьогодні BEEPER - найбільший гравець на ринку аутсорсингових контактних-центрів та має бездоганну репутацію, підтверджену роботою з більш ніж 500 партнерів. BEEPER готовий виступити експертом у справі організації клієнтоорієнтованого контактних-центру для вашого бізнесу.

 

 

 


Замовити дзвінок