• ОФІС В УКРАЇНІ0 800 50 37 60
    +380 44 205 00 00

Пошук та залучення нових клієнтів

Компанія BEEPER пропонує свої послуги з пошуку та залучення нових клієнтів через холодні дзвінки. З використанням цієї технології ви отримуєте можливість:
 
  • продажі на холодних дзвінках
  • інформування потенційних клієнтів про роботу компанії;
  • збір даних (актуалізація бази контактів) про потенційних та діючих клієнтів;
  • організація зустрічі з потенційними клієнтами.

ВІД «хоЛодного» ДО «ТЕПЛОГО»

Для залучення клієнта часто використовують холодні дзвінки. Під «холодним» дзвінком мається на увазі звернення до нового потенційного клієнта по телефону. Завдання менеджера - зацікавити співрозмовника та переконати скористатися або замовити пропонований товар або послугу. За статистикою у менеджера є 1 хвилина щоб зацікавити абонента, а потім або дзвінок закінчується відмовою, або виникне зацікавленість, яку згодом можна реалізувати у вигляді конкретної угоди. Результативність дзвінка залежить як від професіоналізму оператора контактного центру, так і від якісно розробленого скрипта прозвона.

Для того щоб домогтися високих результатів оператори BEEPER регулярно проходять навчання з ефективного ведення діалогу при скоєнні холодних дзвінків, мета яких є підвищення професійного рівня операторів для ефективного пошуку та залучення нових клієнтів.

У BEEPER на високому професійному рівні відбудовані процеси холодного обдзвону, комплекс заходів забезпечує високу ефективність:

  • Підлаштування під клієнта: оператор під час діалогу імпровізує в рамках сценарію скрипта, намагаючись зробити діалог менш формальним та більш ефективним.
  • Обов'язкове навчання по Продукту: оператор не зможе залучити клієнта, якщо не буде володіти детальною інформацією про пропонований продукт.
  • Оптимальний час для здійснення дзвінка. Важливо, щоб потенційний клієнт мав можливість безперешкодно вести діалог, тому ми дзвонимо в певний час згідно параметрам Продукту та аудиторів. У цьому випадку абонент більш спокійно сприймає несподіваний для нього дзвінок та пропозицію. Досвід та відпрацьована технологія телефонних продажів дозволяють фахівцям BEEPER розробляти такі сценарії продажів, які забезпечують максимальну результативність по залученню нових клієнтів, так як формат та структура діалогу мають ключове значення при холодному дзвінку. А система контролю якості роботи операторів дозволяє відстежувати дотримання встановленого скрипта операторами.
  • У момент, коли абонент починає проявляти інтерес до Продукту та оператор фіксує «Згода» клієнта на придбання Продукту - холодний клієнт стає теплим. Мета досягнута (притягнутий новий клієнт) та дана Згода фіксується в системі, а за підсумками обдзвону формується детальна звітність, у якій можуть бути указані будь-які необхідні Замовникові дані.

Від моменту формування бази, до моменту надіслання звіту з базою теплих клієнтів вибудовується цілий ланцюжок дій та рішень, в яких важливу роль відіграє досвід та контроль якості, в BEEPER відбудова цих процесів займає ключове значення та знаходиться на особливому контролі. Так, BEEPER гарантує досягнення результатів з пошуку та залучення нових клієнтів.

ЧОМУ ВАРТО ЗВЕРНУТИСЯ В BEEPER?

  1. У BEEPER укомплектований штат професійних операторів, які навчені технологіям ведення ефективного діалогу:
    1. Уміння виявити або сформувати потребу в продукті під час діалогу, наприклад шляхом виявлення сфери інтересів та поточних потреб абонентів;
    2. Ефективна робота з запереченнями для переконання в необхідності придбати саме даний Продукт;
    3. Вміння мотивувати абонентів на вчинення цільових дій необхідних для продажу Продукту у встановлений період.
  2. Всі оператори зайняті на проекті, проходять обов'язкове навчання новому Продукту, включаючи тестування та відпрацювання заперечень. Під час навчання відпрацьовується на практиці робота по скрипту та проходить тестування на знання Продукту включаючи області його застосування, щоб оператор міг під час діалогу, при виявленні інтересів чи потреб абонента, знайти ключові аргументи для придбання Продукту. Тільки після цього оператор приступає до роботи з пошуку та залучення клієнтів.
  3. Пошук нових клієнтів по телефону одна з ключових компетенцій BEEPER. Одним з важливих моментів даного типу завдань є добір бази, мета підготувати базу яка буде максимально відповідати всім вимогам. «Холодні дзвінки» скоюються по великій кількості контактів, та при цьому важливо щоб кожен дзвінок оператора був направлений цільовим контакту.
  4. Оператори BEEPER навчені повазі до абонентів, вони ввічливі та вміють в потрібний момент припинити діалог чи скоригувати його для захисту репутації Замовника. Захист інтересів та репутації Замовника це пріоритет в обслуговуванні, тому оператори навчені методам обходу в діалозі спірних або негативних моментів. Тільки шляхом чіткої та об'єктивної аргументації оператори BEEPER досягають позитивного рівня лояльності до бренду Замовника, що дуже важливо при пошуку нових клієнтів, тому що разом з обзвоном потенційних клієнтів формується і позитивний образ бренду Закачика.
  5. Професійна інформаційна система дозволяє відстежувати історію обдзвону клієнтів, підвищуючи ефективність роботи оператора по залученню клієнтів при повторних дзвінках.
  6. Завдання оператора - залучення клієнтів шляхом отримання згоди абонента на придбання Продукту. На досягнення цієї мети працює не тільки система мотивації операторів, але і комплекс інших заходів, що забезпечують реалізацію проекту: система підбору та навчання операторів, система управління контактним центром, система контролю якості, технічні служби. На кожному проекті задіяні кілька фахівців, які забезпечують та контролюють виконання всіх процесів, щоб абонент сказав «Так».
BEEPER надає комплексні послуги пошуку та залучення нових клієнтів по телефону на аутсорсингу. Технічні ресурси та досвід фахівців BEEPER забезпечать виконання всіх параметрів обдзвону на проектах будь-якого рівня складності. «Холодні» дзвінки »традиційно вважаються найскладнішим видом послуг контактних центрів, але в BEEPER робота по холодному обдзвону відбудована на професійному рівні, що дозволяє якісно працювати з потенційними клієнтами Замовника та забезпечувати досягнення поставлених цілей.
 

 


Замовити дзвінок