• ОФІС В УКРАЇНІ0 800 50 37 60
    +380 44 205 00 00

Соціологічні опитування по телефону

Маркетингове дослідження певного сегмента ринку передбачає проведення різного роду опитувань по телефону (анкетування по телефону). Дані соціологічного опитування допомагають виявити споживчий попит, краще зрозуміти свого потенційного клієнта. Телефонне анкетування дозволить зробити бізнес ефективніше!
 

Необхідні певні компетенції щоб соціологічне та маркетингове дослідження було проведено професійно, у встановлені та часто стислі терміни. Колл-центр BEEPER надає послуги з проведення телефонних опитувань на професійному рівні з мінімальними тимчасовими витратами та комплексним підходом, гарантуючи досягнення поставлених цілей.

Однією з основних труднощів, з якими стикаються фахівці з проведення анкетування по телефону - мотивація абонента на щирий діалог. В середньому, телефонне опитування забирає у людини близько 10 хвилин його часу та не кожен захоче витрачати його на «непотрібну» розмову. Особливо складно, якщо в анкеті присутні питання особистого характеру, для отримання відповідей на які потрібно одержання особливого розташування клієнта в короткий проміжок часу. Кваліфікація оператора дуже важлива, тому ми приділяємо велику увагу їх підготовці. Наші фахівці навчені знаходити спільну мову з опитуваними людьми та працюють на високому рівні позитивно оброблених дзвінків, що дозволяє виконати необхідний обсяг опитувань по телефону в короткі терміни.

Для ефективного проведення телефонного анкетування необхідно врахувати всі вимоги та цілі замовника, при цьому фахівці BEEPER, завдяки своєму досвіду допоможуть сформувати список параметрів необхідних для успішної реалізації телефонного опитування та досягнення поставлених цілей. У форматі тестового запуску телефонного опитування буде відпрацьований сценарій та загальна методологія даного конкретного опитування, завдяки чому може бути гарантовано досягнення саме того результату, який необхідний замовнику. BEEPER надає послуги проведення опитувань по телефону будь-якого масштабу від невеликого опитування вузької групи споживачів до масових маркетингових опитувань включають різні маркетингові дослідження та надання аналітики за даними телефонних опитувань. Після проведення соціологічного опитування по телефону надаються всі отримані дані, наведені до єдиного формату для більш зручного їх подальшого аналізу.
 

Переваги роботи з call-центром Beeper

  • Професійна розробка загальної концепції та формату дослідження.
  • Наявність фахівців, які забезпечать професійний рівень організації маркетингового опитування по телефону.
  • Можливість відстежувати результати телефонного анкетування (опитування) в режимі реального часу, з можливістю оперативного внесення коригувань.
  • Наявність достатньої технічної бази та програмного забезпечення, які можуть забезпечити можливість ефективної роботи в досить високому темпі та гарантувати безперебійність роботи, а також можливість інтеграції з ПЗ замовника.
  • Можливість запису діалогів.
  • Результати проведення соціологічних опитування з BEEPER: отримання чіткої аналітики та звітів про проведені опитуваннях, з наданням повної інформації отриманої від абонентів, включаючи записи діалогів.
  • Можливість зробити зрізи по будь-яким параметром, щоб визначити які з застосовуваних під час опитування методик є найбільш дієвими.
  • Отримати звіт про анкетуванні за телефоном (опитуванням), який допоможе скорегувати маркетингові опитування та виявити можливі недоліки в майбутніх дослідженнях.
  • Визначити ключові напрямки, які дозволяють вийти на новий рівень розвитку компанії.
  • Виявити сильні сторони конкурентів та проаналізувати їх роботу.
  • Визначити ефективність рекламних кампаній та акцій.

Завдання BEEPER забезпечити високу якість та достовірність телефонного опитування, та при необхідності на їх основі сформулювати висновки за цільовим пропозицією компанії та споживчому попиту. Ціна опитування по телефону встановлюється індивідуально та залежить від різних параметрів та додаткових опцій які необхідні замовнику. Але в кожному разі проведення телефонного анкетування окупає себе, так як дозволяє виявити безліч факторів визначають стратегію розвитку компанії та в підсумку дозволяють зробити правильні висновки.


Замовити дзвінок