• ОФІС В УКРАЇНІ0 800 50 37 60
    +380 44 205 00 00

Телефонне опитування

BEEPER організовує комплексні телефонні опитування та анкетування в рамках маркетингових досліджень, для виявлення задоволеність клієнтів продуктами, клієнтському сервісі компанії, виявити споживчий попит та отримання інших даних для ефективного та об'єктивного зворотного зв'язку з діючими та потенційними клієнтами компанії. BEEPER професійно виконує телефонні опитування, так як організація вихідного обдзвону є ключовою компетенцією компанії.

Вартість послуги телефонного опитування клієнтів Замовника та конкретні рішення для виконання цього завдання часто індивідуальні, і тому потрібна оцінка фахівцями BEEPER цілей проведення опитування та параметрів звітності.

Технічні ресурси колл-центру BEEPER та професійні компетенції фахівців дозволяють в найкоротші терміни підготувати проект до старту. Під час роботи проекту здійснюється системний контроль на кожному етапі, виконується запис та аналіз діалогів для внесення коригувань в роботу операторів, ведеться збір проміжної звітності. За підсумками проведення телефонного опитування надається звітність в розрізі даних за параметрами замовника та заповнені анкети.

результати телефонного опитування

BEEPER забезпечує високу якість та гарантує достовірність телефонного анкетування та опитування, а при необхідності надає послугу аналізу аудіозаписів раніше проведених опитувань.

У результаті проведення телефонного опитування, наприклад, в рамках маркетингового дослідження, Замовнику надається вичерпні відповіді які він може використовувати для вирішення різних бізнес завдань:
 
  • створить необхідну базу даних для дослідження споживчого попиту в даному секторі ринку та тенденцій його розвитку;
  • дозволяє об'єктивно оцінити та вибрати напрямки для розширення бізнесу, можливо, виходи на нові напрямки та Продукти;
  • дозволить визначити соціально-демографічну картину в цільовій групі;
  • дозволяє виявити рівень задоволеності клієнтів компанії, в тому числі зібрати інформацію про прихований негатив;
  • дозволяє виявити критерії для вдосконалення Продуктів компанії та залучення нових клієнтів.

Професійне проведення опитувань в маркетингу дозволяє точно виявити всі необхідні дані. BEEPER працює в інтересах партнера та ставить своєю метою розвиток його бізнесу за рахунок якісного обслуговування його клієнтів та надання актуальної інформації.

телефонне опитування як інструмент маркетингу

Опитування клієнтів по телефону - спеціальна методика, розроблена для проведення різних маркетингових досліджень з метою вивчення думки споживачів товару або послуги. Отримані дані є основою для аналізу та коригування подальшої стратегії компанії.

Специфіка реалізації телефонного опитування полягає в безпосередній взаємодії інтерв'юера та респондента. Телефонне анкетування вимагає ретельної попередньої організації проекту, тому фахівці BEEPER враховують всі ключові параметри необхідні для проведення телефонних опитувань:
 
  • цілі та завдання опитування;
  • необхідний формат результатів опитування;
  • інші індивідуальні параметри пред'являються Замовником.

Для підвищення достовірності інформації використовуються наступні заходи:

  1. при розробці опитувального листа враховується можливе небажання респондентів відповідати на питання, тому вони формулюються особливим чином, а сам скрипт опитування містить відпрацювання заперечень;
  2. правильна побудова структури опитувального листа для простого розуміння питань та необхідних відповідей;
  3. створення такого листа опитування, який забезпечує комфортний стан для респондентів;
  4. якісний підбір бази респондентів відповідно до вимог замовника.
У цьому випадку, отримані відомості мають високий рівень репрезентативності та достовірності. Серед усіх видів досліджень в маркетингу саме проведення телефонного опитування поєднує в собі високі показники ефективності при оптимальних витратах.
 

Достовірність опитувань залежить від професійного рівня підготовки операторів та якості скрипта прозвону. Фахівці BEEPER мають багатий досвід в організації телефонного анкетування та тому скрипті, які вони готують дозволяють отримати об'єктивну інформацію навіть тоді, коли абонент, на початку, не готовий до спілкування, оператори BEEPER вміють знайти підхід до абонента та ефективно провести опитування. Важлива перевага телефонного опитування, яку використовують оператори, це ефект дистанційованості, який дозволяє абоненту почувати себе більш вільно та надати достовірну інформацію

ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕЛЕФОННИХ ОПИТУВАНЬ КЛІЄНТІВ

Телефонне опитування - найпоширеніший метод дослідження споживчого попиту, в першу чергу через оперативность та високу об'єктивность отриманих даних. Тільки телефонний дзвінок дозволяє отримати інформацію безпосередньо від клієнта та провести анкетування в мінімальні терміни з охопленням великої аудиторії.

Одним з важливих переваг телефонного опитування є можливість опитати будь-яких клієнтів незалежно від їх географічного місцезнаходження. Можливість подзвонити клієнтові в будь-якій точці світу дозволяє скоротити витрати на особистих зустрічах та збільшити охоплення цільової аудіторії. Так, наприклад, телефонне опитування можна використовувати для конкурентної розвідки, шляхом обдзвону передбачуваних клієнтів компанії конкурента та опитування їх на предмет задоволеності компанією або її послугами.

Телефонне анкетування однаково ефективно як для опитування приватних осіб, так і для опитування компаній, різниця тільки в підготовчих роботах та скриптах дзвінків. Вартість також може відрізнятися, але в будь-якому випадку, вартість телефонного опитування порівняно не висока в порівнянні з тим ефектом, який він дає для бізнесу.

ЕТАПИ ПРОВЕДЕННЯ ОПИТУВАННЯ

Ефективність телефонного опитування залежить від якості підготовки проекту. Для цього Замовник надає всю необхідну інформацію, наприклад: обсяг бази, формат аудиторії, формат та кількість питань, параметри звітів, опис цілей опитування, додатково надається опис компанії та її Продуктів, та інші параметри залежно від цілей опитування. Після цього починається робота над проектом, яка складається з декількох основних етапів:

  • аналіз цілей опитування та розробка скрипта;
  • твердження формату анкет, котрі будуть використовуватись для проведення опитування клієнтів;
  • підготовка технічних ресурсів, при необхідності розробка ПЗ або роботи з інтеграції з ПЗ Замовника для вивантаження звітів та анкет;
  • підготовка операторів, яка включає: навчання та тестування по продуктах компанії, практичні заняття по роботі зі скриптом обдзвону;
  • формування бази та складання графіка обдзвону;
  • відпрацювання системи контролю якості.

На проектах з об'ємом бази більш 1000 контактів рекомендується проведення тестового запуску, за результатами якого вносяться необхідні коректування. Після тестового запуску телефонного опитування стартує основний проект, в ході якого здійснюється системний контроль за результатами.

BEEPER ставить своїм завданням досягнення всіх показників проекту, та забезпечення максимальної ефективності від виконаного проекту. Фахівці BEEPER часто є ініціаторами рішень, які дозволяють досягати поставлені цілі, таким чином, досвід BEEPER працює на розвиток бізнесу наших Партнерів.

 


Замовити дзвінок