• ОФІС В УКРАЇНІ0 800 50 37 60
    +380 44 205 00 00

Телемеркетинг (Продажі по телефону)

 

Активні телефонні продажі

Продажі додаткових послуг діючим клієнтам
Прийом заявок на послуги/товари з телефону и e-mail

Телемакетінг - один із сучасних способів продажу товарів або послуг, що здійснюються за допомогою телефонних переговорів. Будучи одночасно рекламою та одним із способів прямих продажів, телемаркетинг (або як його ще називають телефонний маркетинг) за рахунок своєї ефективності стає все більш популярним для вирішення завдань з продажу та як наслідок розвитку бізнесу в різних галузях. Продажі по телефону, віддані на аутсорсинг до call-центру BEEPER, мають ряд особливостей, що вигідно відрізняють їх від інших форм продажів:

  • професійний прямий контакт з потенційним клієнтом з можливістю отримання об'єктивної інформації про споживчий попит та досвіді;
  • істотна економія часу на підготовку та організацію роботи телефонного обдзвону;
  • комплексне оснащення (люди, технології, процеси, звітність) та компетентний склад менеджерів з управління проектом телемаркетингу;
  • прозора звітність, яка налаштовується точно за необхідними параметрами.

Ефективний телемаркетинг забезпечує підвищення рівня продажів, можливий тільки при комплексному підході, що включає застосування різних інструментів та ресурсів, а так само обов'язкова умова - це правильна постановка цілей та оцифровка результатів. Активний телефонний маркетинг (вихідний) більшою мірою це продажі. Крім цього, він сприяє збору корисною для бізнесу інформації: наприклад, збільшенню актуальної бази потенційних клієнтів. Вхідний телемаркетинг вирішує задачі по обробці великого обсягу вхідних дзвінків на постійній основі або в рамках короткострокових проектів (акцій).

 

 

 

Вхідний телемаркетинг

 
Вхідний телемаркетинг - продаж товарів або послуги, на вхідному телефонному зверненні клієнтів. Найчастіше даний інструмент використовується під час проведення масштабних рекламних акцій, які забезпечують високий потік вхідних звернень клієнтів і існує необхідність в їх якісній обробці.
 

Помічено, що основна частка купівельної активності припадає на перші 10 хвилин після виходу рекламного ролика та саме в цей час надходить найбільша кількість телефонних дзвінків від потенційних клієнтів. У будь-якому випадку можливість прийняти всі дзвінки в будь-який час та забезпечити якісну підтримку всіх клієнтів - це ключове завдання для будь-якого бізнесу, вирішити яку ефективно може тільки профільна компанія, така як аутсорсинговий контактний центр. Компанії, які не мають достатнім числом співробітників для обслуговування масового потоку вхідних телефонних викликів, віддають відділ телемаркетингу на аутсорсинг в call-центр, що має у своєму штаті фахівців відділу телемаркетингу, здатних максимально ефективно та якісно організувати подібну роботу.

Прийом та обробка вхідних дзвінків шляхом використання всіх можливих видів сучасного зв'язку сприяє збільшенню обсягів продажів, підтримує високий рівень обслуговування споживачів, забезпечує подальшу інформаційну підтримку промо-акцій та інших маркетингових ходів.

Вхідний телемаркетинг реалізується за рахунок різних за вартості та ефективності інструментів call-центрів:
 
  1. «Гаряча лінія» -  сервіс забезпечує прийом вхідних викликів (звернень клієнтів), наприклад, за багатоканальними телефонними номерами. Сервіс актуальний для великих проектів, які передбачають високий вхідний трафік за рахунок: телефонних дзвінків, смс-повідомлень, заявок по мережі Інтернет (ICQ, Skype, e-mail, звернення на сайт). Своєчасна та якісна обробка вступників вхідних викликів підвищує ефективність масштабних маркетингових акцій, так наприклад, на багатьох проектах важливо, щоб прийом звернень відділом телемаркетингу здійснювався в цілодобовому режимі, або, наприклад, з резервуванням ліній для обробки позапланових навантажень. Але ключовою ланкою між клієнтами та інтересами компанії будуть висококваліфіковані оператори, готові відповісти на запитання потенційних клієнтів та забезпечити повною мірою вирішення їхнього питання.
  2. Послуги телемаркетингу успішно застосовуються в такому сервісі як «Віртуальний-секретар», який найчастіше використовується. для обробки невеликої кількості вхідних дзвінків. «Віртуальний-секретар». Це сервіс економ рівня, який дозволяє знизити витрати на обслуговування вхідних звернень клієнтів невеликих компаній. Переваги замовлення послуги «Віртуальний секретар» в аутсорсинговому call-центрі в тому, що завдання буде виконано професійно, так як використовуються ресурси профільного call центру, який забезпечує повну технологічну інфраструктуру та співробітників: наявність чіткої маршрутизації, за рахунок якої абонент отримує лише потрібну йому інформацію , гарантія прийому всіх вхідних повідомлень, а також можливість отримання повного звіту за викликами, контроль та навчання персоналу ..
  3. Прийом та обробка замовлень від клієнтів. Актуальний сервіс для оптимізації обробки замовлень інтернет-магазинів, компаній, що працюють через формування заявки на сайті та їх подальшої обробки операторами call центру .. При цьому, в завдання оператора входить не тільки інформаційна підтримка, але й продажі на вхідних дзвінках (телефонний маркетинг), наприклад, продажі товарів з більш високої цінової групи за рахунок об'єктивних аргументів на користь саме даного продукту, допродажуі супутніх товарів (послуг) та інформування про акції, що також дозволяє підвищити ефективність продажів. Всі оператори працюють на даному виді продажів по телефону проходять серйозну підготовку, що включає навчання за товарним асортиментом, навчання по телефонних продажах, особові тренінги, а ефективність кожного оператора оцінюється за спеціальною методологією, яка дозволяє оперативно внести коректування в роботу оператора та тим самим підвищити ефективність його роботи, і як наслідок підвищити рівень продажів на вхідних зверненнях. Професійний оператор на лінії прийому замовлень клієнтів - це ключ до підтримки, розвитку та сприятливого іміджу компанії за рахунок якісної комунікації з клієнтами, професійних консультаційних послуг та виправдання споживчий очікувань клієнтів.

Вхідний телемаркетинг стимулює підвищення рівня продажів та рентабельності бізнесу в цілому за рахунок гарантованих переваг:

  1. Скорочення витрат на підтримку та навчання персоналу, що відповідає за прийом та обробку вхідних повідомлень.
  2. Якісна обробка вхідних дзвінків та звернень клієнтів, з професійним рівнем технічної підтримки, яка забезпечує безперебійність та високий рівень доступності ліній при будь-яких навантаженнях.
  3. Запис діалогів та можливість оперативного коректування роботи операторів та технічних засобів обробки викликів.
  4. Налаштування системи звітності за параметрами замовника, можливість отримувати актуальні дані за результатами проекту за будь-якою встановленою формою та в будь-який час, включаючи інтеграцію з ПЗ замовника
  5. Підвищення ефективності продажів та розвиток відносин з клієнтам для підвищення їх рівня лояльності до компанії.

Вихідний телемаркетинг

Вихідний (активний) телемаркетинг ефективний інструмент як для продажів по телефону, так і для розвитку відносин з клієнтами компанії через використання професійних методик спілкування з потенційними клієнтами. Активні продажі по телефону є обов'язковим інструментом просування товару або послуги на ринку, а результативність, в більшій своїй мірі, залежність від якості підготовки операторів, саме тому система підготовки співробітників відіграє вирішальну роль у досягненні цілей проекту телемаркетингу, в тому числі, і в одній із найскладніших його складових «холодних дзвінках».

.

Ефективність телефонного маркетингу залежить від ретельного опрацювання основних етапів активних продажів:

  1. Аналітична підготовка. Пошук клієнтів - визначення та формування бази потенційних клієнтів виходячи зі споживчих властивостей продукту;
  2. Дослідження ринку. Виявлення потреб потенційних клієнтів та їх відношення до продукту, для коригування пропозиції;
  3. Оцифровка результатів, узгодження цілей
  4. Формування цільового пропозиції включаючи роботу з запереченнями на основі виявлених об'єктивних потребах потенційних клієнтів;
  5. Підбір та навчання співробітників для основного етапу робіт.
  6. Підготовка та резервування потужностей колл центра для обробки дзвінків
  7. Запуск пілотного проекту - при необхідності проведення тестового запуску обдзвону
  8. Запуск відділу телемаркетингу
  9. Регулярна звітність та аналіз результатів роботи проекту, оперативне внесення коригувань у роботу операторів та цільову пропозицію.
Вихідний телемаркетинг вимагає професійної організації роботи операторів - лише в цьому випадку він стає ефектним інструментом для розвитку бізнесу компанії. Організації бізнес-процесу активних продажів - це складне завдання, яку ефективно вирішує профільний аутсорсинговий call центр:
 
  • швидкий старт проектів будь-якого рівня за рахунок налагоджених процесів
  • комплексне оснащення персоналу необхідним обладнанням
  • якісна технічна підтримка
  • система навчання та контролю роботи співробітників від операторів до менеджерів проекту

Передаючи частково або повністю завдання телефонного маркетингу на аутсорсинг в call центр BEEPER, компанія досягає намічених результатів, вивільняє внутрішні ресурси для розвитку бізнесу компанії та позитивно позначається на ефективності її роботи.

 

 


Замовити дзвінок