• ОФІС В УКРАЇНІ0 800 50 37 60
    +380 44 205 00 00

 


 

аеропорти

Збереження якості обслуговування клієнтів завдяки удосконаленню ділових стандартів спілкування та забезпеченню фінансової інформації безпеки; приріст прибутковості наявних клієнтів за рахунок використання ефективніших каналів продажів фінансових продуктів та сервісів. Зниження затрат на обробку дебіторської заборгованості через автоматизовані сервіси.

 

гарантуємо надійність, безпеку, професійний захист

інформації та контактних центрів згідно з державними та галузевими стандартами


 

забезпечуємо експертний рівень сервісу та продажів

що базується на найефективніших галузевих практиках та індивідуальних рішеннях для кожного Партнера


 

підтримуємо гнучкість та прозорість

у команді, бізнесі, стосунках. Онлайн звітність у реальному часі. Прозорі та керовані затрати на сервіс та продажі для кожного Партнера.. 

 

 

 

основні послуги
для аеропортів

інформаційно-довідкова підтримка

Цілодобове інформаційно-довідкове обслуговування клієнтів та співробітників Аеропорту:

  • прийом та обробка заявок, актуалізація інформації баз даних

  • інформування про спеціальні акції та пропозиції, основних та додаткових сервісах, тарифах, змінах

  • автоматизоване обслуговування (SMS, IVR): статус рейсів, бронювання, тощо.

  • надання платної довідкової інформації

  • консультування та підтримка клієнтів при виникненні непередбачуваних ситуацій, спеціальних потреб пасажирів

  • технічна підтримка

керування лояльністю клієнтів

  • оцінка рівня задоволеності: збір інформації про переваги та досвід клієнтського обслуговування, тестування нових та додаткових сервісів
  • обробка та аналіз претензійних звернень
  • підвищення ефективності системи клієнтського сервісу Аеропорту

передача обслуговування клієнтів аеропорту на утсорсинг

Розробка та реалізація комплексного рішення з урахуванням індивідуальних потреб та можливостей Партнера

  • аудит контактного центру Аеропорту

  • розробка проекту з оптимізації витрат та розвитку контактного центру: підвищення якості клієнтського обслуговування, оптимізація бізнес-процесів та роботи персоналу, зниження операційних витрат, тощо.

  • розрахунок та обгрунтування економічної ефективності від реалізації проекту

  • реалізація проекту передачі частини функціоналу дистанційного обслуговування в АКЦ BEEPER

  • створення комплексу дистанційного обслуговування клієнтів Аеропорту в АКЦ BEEPER відповідно до встановлених стандартів якості

 

 

досвід реалізації проектів
для аеропорту

  завдання

створити інформаційно-довідкову службу підтримки клієнтів аеропорту відповідно до сучасних стандартів сервісу та підвищити лояльність клієнтів

  • цілодобова інформаційно-довідкова підтримка, єдиний номер, 24х7х365
  • доступність довідкової служби на 80% викликів, відповідь

    протягом 15 сек., у тому числі при "штормовому попередженні"

  • англомовна підтримка

  • зниження поточних витрат на утримання внутрішньої служби на 10-15%

  рішення

  • створена єдина інформаційна база знань
    довідкова інформація систематизована та структурована на основі аналізу тематик звернень клієнтів
  • розроблено програмне забезпечення (ПО)
    для оперативного надання та оновлення інформації, виконана інтеграція ПО з онлайн табло аеропортів
  • розроблен сценарій діалогу
    з клієнтами відповідно до сучасних стандартів обслуговування
  • актуалізована єдина база знань
    частина функціоналу інформаційно-довідкової служби

 

  результати

  • реалізована ефективна обробка широкого переліку тематик звернень
    тарифи, рух та розклад авіарейсів
    правила бронювання та придбання авіаквитків
    правила перевезень, проходження митного / прикордонного контролю
    інформація «як дістатися до аеропорту», тощо
    контактні дані авіакомпаній, акції
    переведення дзвінків на відповідального співробітника та інше
  • забезпечена цілодобова підтримка клієнтів аеропортів
    SL 80/15, в тому числі англійська мова
  • збільшена кількість звернень, які обробляються
    більше ніж на 20%
  • досягнуто обсяг щомісячного обслуговування
    в середньому, 40 тисяч звернень

відкрити детальний кейс проекту

 

 

 

переваги  BEEPER

відмовостікість ПАК CISCO UNIFIED CONTACT CENTER ENTERPRISE

Географічно резервоване рішення,
високий рівень надійності та відмовостійкості. Доступність обладнання - 99,98%

прозорі та керовані витрати на дістанційне обслуговування
 

гнучка система співпраці та масштабування бізнесу

З урахуванням індивідуальних потреб та можливостей кожного Партнера

найкоротші терміни підготовки та реалізації масштабних проектів

16 років практичного досвіду у вирішенні нестандартних бізнес-завдань для різних сфер бізнесу: банки, страхові компанії, інтернет-магазини, FMCG, телеком, авіакомпанії, аеропорти, компанії експрес-доставки, тощо.

створення програмного забезпечення за вимогами партнера
 

мультиканальний сервіс та підтримка клієнтів ПО будь-яких каналах- 24Х7Х365

Телефон, e-mail, sms, IVR, соц. мережі, веб-чат, тощо.

спеціалізований бізнес
ефективніше вирішить
профільні завдання

експертний рівень
клієнтського сервісу та ПРОДАЖ
ів

  • Пропонуємо гнучкі, ефективні та якісні рішення, засновані на унікальному досвіді, знаннях в різних сферах бізнесу та найвищому рівні надійності та безпеки відповідно до світових стандартів та сучасних технологій
  • Використовуємо тільки успішні практики для кожної галузі та розробляємо індивідуальні рішення для кожного Партнера
  • Підтримуємо ГНУЧКІСТЬ та ПРОЗОРІСТЬ в команді, бізнесі та діловому співробітництві
  • Гарантуємо професійне рішення завдань та ДИНАМІЧНЕ МАСШТАБУВАННЯ проектів та завдань будь-якого рівня складності

 

 

 

 

Відправити запит
  на  послуги контакт-центру
ЗАПОВНІТЬ ПОЛЯ ФОРМИ ТА НАДІШЛІТЬ ЗАПИТ.
АБО ЗАВАНТАЖТЕ, ЗАПОВНІТЬ ТА НАДІШЛІТЬ ДЕТАЛЬНИЙ БЛАНК ЗАМОВЛЕННЯ — ДЛЯ ТОЧНОГО РОЗРАХУНКУ ВАРТОСТІ.
СПЕЦІАЛІСТ КОМПАНІЇ ЗВ'ЯЖЕТЬСЯ З ВАМИ НАЙБЛИЖЧИМ АБО ВКАЗАНИМ ВАМИ ЧАСОМ.
Замовити дзвінок