• ОФІС В УКРАЇНІ0 800 50 37 60
    +380 44 205 00 00

У чому переваги аутсорсингових контакт-центрів

16 травня, 2013

Ринок послуг аутсорсингових контактних-центрів давно перетворився на самостійну галузь, яка представляє з себе не стільки телекомунікаційну, скільки маркетингову послугу.

Не так важливо, чи плануєте Ви проведення рекламної кампанії для клієнтів або хочете організувати постійну телефонну підтримку, питання про організацію власного контактного-центру або співпраці з аутсорсинговим стратегічно важливий.

Послуги контактого-центру на аутсорсингу насправді значно вигідніші, ніж організація власного відділу комунікацій. Є кілька причин, чому компанії довіряють контактним-центрам на аутсорсингу.

По-перше, це оптимізація витрат, що для будь-якої компанії вкрай важливо. Є можливість оптимізувати витрати при аутсорсингу контактного-центру в силу наступних причин::

  • немає необхідності закуповувати обладнання та програмне забезпечення;
  • такий підхід не потребує утримання та найму власного штату операторів, що значно знижує витрати компанії. Це дозволяє вивільнити фінансові та трудові ресурси, щоб сконцентрувати зусилля на існуючих завданнях;
  • всі роботи з розробки та розгортання IT-систем у разі аутсорсингу виконуються професійними працівниками контактного-центру. Замовнику немає необхідності тримати в штаті високооплачуваних фахівців для обслуговування інфраструктури.

По-друге, професійний контактний-центр застосовує у своїй практиці провідні технології з організації комунікацій з клієнтом. Співпраця з контактним-центром Beeper - це гарантовано високий рівень якості пропонованих рішень, що дозволяють забезпечити надійність та високу пропускну здатність контактного-центру. Мова йде про якісну системної інтеграцію як на рівні керівників, які приймають рішення на основі звітності з різних систем, так і на рівні оператора контактного центру. Крім того, важливо зазначити про аналітичну автоматизацію обслуговування, засновану на історії взаємин клієнта з компанією. Базовий інструментарій контактного-центру Beeper включає такі системи, як вихідний обдзвін, запис розмови, управління контактами, автоматичний розподіл викликів, тощо.

По-третє, аутсорсинговий контактний-центр надає можливість швидко реалізувати необхідну послугу в мінімальні терміни незалежно від її масштабу. Це може бути, наприклад, обслуговування великої кількості дзвінків, що надходять на «гарячу лінію» в періоди рекламних активностей або актуалізація баз даних в мінімальні терміни. Незалежно від величини сплеску вхідних дзвінків та кількості викликів в рамках вихідної кампанії аутсорсинговий контактний-центр Beeper гарантовано забезпечує обслуговування всіх викликів в мінімально можливий період часу. Контактний-центр забезпечує більш 8995000 вхідних та 2,790 млн вихідних дзвінків на місяць.

 

Нарешті, будь- який відомий аутсорсинговий контактний-центр застосовує систему навчання персоналу для більш якісного сервісу в компанії. Система передбачає наявність власних структурних підрозділів з підбору та навчання персоналу та фахівців - тренерів. Таку систему навряд чи можна впровадити в самій компанії-замовнику.

Авторська програма тренінгів Beeper складається з наступних елементів:

  • welcome-тренінг для новачків;
  • телекомунікативні навички;
  • модель телефонного обслуговування;
  • школа продажів;
  • стресостійкість специфіка продукту / послуги тайм-менеджмент та team building.

Чому ж користування послугами контактних-центрів набуває все більшої популярності? Це пов'язано з кількома факторами:

  1. зростає обсяг інтерактивних взаємодій компаній зі своїми клієнтами. Будь-яка клієнтоорієнтована компанія зацікавлена в тому, щоб споживач вчасно отримував якісну інформацію про її продукти чи послуги;
  2. підвищення рівня конкуренції сприяє, у свою чергу, підвищенню якості обслуговування, яке забезпечується в тому числі спеціальними інструментами та процесами, використовуваними в контактних-центрах;
  3. контактний-центр стає новим маркетинговим каналом, що дозволяє отримати максимум прибутку від кожного клієнта.

Замовити послуги
На нашому сайті ми використовуємо cookie для збору інформації технічного характеру. Зокрема, для персоніфікованої роботи сайту ми обробляємо IP-адреса регіону вашого місця розташування.  
Здійснюючи будь-які дії на сайті, ви   погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних