• ОФІС В УКРАЇНІ0 800 50 37 60
    +380 44 205 00 00

Експерт

18 вересня, 2014

Робота інтернет-магазину не обходиться без "нестандартних" випадків. Це і казуси з доставкою, і проблеми зі "складними" клієнтами, які доводиться вирішувати співробітнику контактного центру.

23 червня, 2014

Які ж ключові особливості сучасного онлайн споживача? Які кроки слід робити сучасним керівникам інтернет-магазинів для збереження стійкості та прибутковості свого бізнесу?

30 квітня, 2014

Якість живого спілкування визначає результативність телефонних продажів. Позитивна енергетика, яка виходить від усміхненої людини, завжди передається на відстані та є її головною та незамінною відмітною властивістю від «машини».

Замовити послуги
На нашому сайті ми використовуємо cookie для збору інформації технічного характеру. Зокрема, для персоніфікованої роботи сайту ми обробляємо IP-адреса регіону вашого місця розташування.  
Здійснюючи будь-які дії на сайті, ви   погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних