8 - 11 червня 2015 в Лондоні відбулася щорічна міжнародна практична конференція «Top Ranking Performers Conference» в регіоні ЕМЕА
8 - 11 червня 2015 в Лондоні відбулася щорічна міжнародна практична конференція «Top Ranking Performers Conference» в регіоні ЕМЕА
Допомагає усіма необхідними побутовими речами та всім колективом збирає дитячі речі, книжки та іграшки вихованцям інтернату.
1 травня команда Beeper вирішила відзначити свято проведенням спартакіади
Beeper надав благодійну допомогу госпіталю в період лікування поранених та хворих військовослужбовців - учасників АТО
2014 став вирішальним у розвитку BEEPER: у нас з'явилися нові цікаві проекти, надійні Партнери, перспективні Замовники, цінні фахівці та професійні нагороди.
BEEPER завоював золоту медаль в номінації BEST QUALITY AUDITOR в регіоні ЕМЕА та срібну медаль на міжнародному конкурсі в Лас Вегасі
Beeper прийняв участь у вперше проведеному конкурсі на території України DzWINNER, та заволодів золотом та сріблом у трьох номінаціях.
Особливу увагу ми приділяємо інформаційній безпеці для гарантованого захисту та надійності обслуговування клієнтів наших Партнерів. Тому ми впроваджуємо найсучасніші професійні рішення в області підтримки контактних центрів - такі, як DLP-система Falcongaze Secure Tower
Beeper надійний і професійний партнер з організації аутсорсингових телекомунікаційних проектів у різних сферах бізнесу.
Технологічне рішення, яке являє собою мультисайтову конфігурацію, - результат успішної співпраці компаній BEEPER та CTI.
19 і 20 листопада в стінах керуючої компанії ГК BEEPER в місті Єкатеринбурзі пройшов підсумковий відбірковий тур кандидатів для участі у конкурсі «Кришталева гарнітура - 2013» у номінації «Оператор року»
29 жовтня 1995 почалася історія бренду одного з лідерів сучасного ринку аутсорсингових контактних центрів.
В Україні пройшов тренінг з командоутворення для менеджерів проектів та керівників груп операторів київського та житомирського майданчиків
В Україні, на майданчиках м. Києва та м. Житомира успішно завершилося навчання співробітників за новим курсом «Керівник групи в Контактному-центрі».
Метою тренінгу було надати уявлення про особливості продажів на корпоративному ринку, перевірити поточний рівень знань учасників в області збору та аналізу інформації про клієнта і методи роботи із закупівлями.