З 23 по 27 червня 2014 в Лісабоні відбулася щорічна конференція Top Ranking Performers, що об'єднала професіоналів індустрії контактних центрів для обміну успішними практиками та рішеннями в управлінні та розвитку контактних центрів.
У заході взяли участь фахівці внутрішніх та аутсорсингових контактних центрів країн Європи, Близького Сходу і Африки: Великобританії, Греції, Іспанії, Південної Африки, Польщі, Португалії, Туреччини, Франції, України, Словаччини, Росії, Угорщини, Чехії та інших країн. Всі учасники конференції пройшли суворий попередній відбір і стали кращими в своєму регіоні.
Доповідачі ділилися власним досвідом управління контактними центрами: розкривали різні підходи до управління персоналом, розповідали про використовувані системах мотивації, способи підвищення ефективності проектів, описували впровадження інноваційних рішень та сучасних технологій.
Директор BEEPER Елена Левченко виступила з конкурсним проектом в номінації "BEST QUALITY AUDITOR". Ця номінація була обрана не випадково: 5 років тому в компанії була впроваджена універсальна методологія оцінки якості роботи операторів. Основна відмітна особливість методології - можливість її індивідуальної настройки для кожного проекту, що дозволяє не тільки формувати стандарти обслуговування, а й підвищує ключові показники ефективності кожного проекту. Результативність методології оцінили Партнери BEEPER з різних галузей бізнесу: фінансового сектора, телекомунікацій, медицини, видавництв, рітейлу (онлайн і оффлайн) та багатьох інших.
У фінал конкурсу вийшли кращі учасники зі світовим ім'ям: MetLife, Truphone, Vodafone Qatar, Turk Ekonomi Bankasi, Teleperformance Portugal, mBANK, 4Life Direct, Garanti Bank, DHL EXPRESS TURKEY, Concentrix, Turkcell Global Bilgi, DHL Qatar.
BEEPER отримав золоту медаль у номінації BEST QUALITY AUDITOR за унікальну методологію оцінки якості роботи операторів. Тепер ми готуємося взяти участь у фінальному етапі конкурсу, який відбудеться в Лас-Вегасі в листопаді цього року.