• ОФІС В УКРАЇНІ0 800 50 37 60
    +380 44 205 00 00

ПОСЛУГИ КОНТАКТНОГО-ЦЕНТРУ

ЗАЛУЧЕННЯ НОВИХ КЛІЄНТІВ
ТА РОЗВИТОК КЛІЄНТСЬКОЇ БАЗИ

 

  Надіслати запит
на консультацію та розрахунок вартості послуг залучення клієнтів

 

  • Телемаркетинг  (Телепродажі)
    Продажі основних та додаткових послуг Партнера шляхом вихідного телефонного обдзвону бази потенційних клієнтів спеціалістами контактного центру.
  • Продажі на вхідних
    Послуга телефонних продажів на вхідних дзвінках. Може здійснюватися контактним центром окремо або в комплексі зі вихідними продажами, чи іншим видом послуг з обслуговування клієнтів.
  • Аутсорсинг відділу продажів
    Комплексна організація відділу продажів на аутсорсингу, для вирішення завдань пошуку та залучення нових клієнтів, проведення первинних переговорів, формування бази клієнтів
  • Організація "Гарячої лінії"
    Інформування фахівцями контактного центру про нові та додаткові послуги в рамках виділеної служби підтримки Клієнтів.

 

ОБСЛУГОВУВАННЯ, УТРИМАННЯ
ТА ПІДВИЩЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТІВ

 

  Надіслати запит
на консультацію та розрахунок вартості послуг о
бслуговування клієнтів

 

  • Інформаційно-довідкова служба
    Технічна підтримка.
    Консультування Клієнтів по тарифам, послугам, розрахункам вартості.
    Робота операторів Контактного центру з претензіями.
    Прийом заявок від клієнтів.
    Інформування про заборгованість.
    Актуалізація контенту.
    Видача платних довідок на власній інформаційній системі чи на інформаційній системі Партнера.
  • Комплексна підтримка
    «ЄДИНЕ ВІКНО» для Клієнтів Партнера, де приймаються та обробляються звернення Клієнтів будь-якого рівня складності в будь-якому форматі: voice, SMS, web, e-mail, соціальні мережі, особистий кабінет, зворотній дзвінок тощо.
  • Welcome call
    Перший контакт з новим Клієнтом для визначення рівня задоволеності послугою/продуктом, вартістю, процесом продажу. Формування фахівцями контактного центру клієнтської бази даних.
  • Директ маркетинг
    Оператори контактного центру проводять обдзвін Клієнтів та пропонують їм змінити умови обслуговування на більш вигідні, крос-продажу.
  • Актуалізація бази даних
    Актуалізації або створення бази Клієнтів шляхом телефонного обдзвону та подальше формування професійними засобами та ПЗ.

 

 


Замовити послуги
На нашому сайті ми використовуємо cookie для збору інформації технічного характеру. Зокрема, для персоніфікованої роботи сайту ми обробляємо IP-адреса регіону вашого місця розташування.  
Здійснюючи будь-які дії на сайті, ви   погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних